Terug naar inhoudsopgave

Hoe beheer ik mijn (bedrijfs)Instellingen

Hoe kom ik in instellingen beheer?

  1. Kies hier voor beheer
  2. Klik op instellingen

Weergave van bedrijfsinstellingen

  1. Kies voor Bedrijfs Instellingen
  2. Via Mijn Bedrijf kunt u uw bedrijfs gegevens invullen
  3. In Briefpapier Logo kunt u uw logo invoegen
  4. In Algemeen kunt u BTW percentages standaard maken en/of toevoegen
  5. Hierin kunt u uw relatienummers beheren, zie volgende stap voor verdere uitleg
  6. Hier kunt u standaard titel en functie invoeren
  7. In Notities kunt u een standaard notitie type maken en/of toevoegen
  8. In Activiteiten kunt u de lay-out van automatisch gegenereerde documenten maken
  9. In documenten kunt u de invulling van automatische gegenereerde documenten maken
  10. In offertes kunt u instellingen aanpassen t.b.v. offertes, deze zal in de volgende stap uitgelegt worden
  11. In facturen kunt u instellingen aanpassen t.b.v facturen, deze zal in de volgende stap uitgelegt worden

12. Wanneer u op het pijltje rechts van facturen klikt, bladerd u door de tabbladen (let op, er kunnen nog meer tabbladen naast zijn)